تنگ کردن واژن با روشهای ساده خانگی

تنگ کردن واژن : شل شدن دیواره های واژن یکی از مشکلاتی است که گاهی برای برخی خانومها اتفاق می افتد. بسیاری از خانومها در زندگی زناشوی احساس میکنند که علت شل شدن واژن بیشتر بستگی به رابطه جنسی دارد . ما در این بخش از سایت برای شما اطلاعاتی در باره تنگ کردن واژن آماده کردایم.

تنگ کردن واژن

شل شدن واژن چیست؟

شل شدن واژن ممکن است به دلایل مختلف ایجاد شود. به یاد داشته باشید که کم‌تر کردن رابطه جنسی راه‌حل این مشکل نیست. شل شدن واژن به علت پارگی‌های طبیعی و کش آمدن دیواره‌های واژن است. به عنوان مثال، پس از زایمان، بافت‌های عضلانی پاره می‌شوند، و در صورتی که از مهبل (واژن) مراقبت نکنید، حالت کشسانی خود را از دست می‌دهد. شل شدن واژن یک روند طبیعی است، اما راه‌هایی برای تنگ نگه داشتن واژن وجود دارد. بسیاری از زنان برای تنگ کردن واژن انجام جراحی پلاستیک واژینال را انتخاب می‌کنند در حالی که این درمان می‌تواند خطرات برای سلامتی داشته باشد. برخی از روش‌های طبیعی وجود دارند که می‌توانند به شما کمک کنند تا واژن خود را در خانه‌تان تنگ کنید.

آیا میدانید با انجام چه کارهایی واژن شل میشود؟

زایمان , چاقی , جراحی که قبلا در این ناحیه انجام داده‌اید , زیاد بلند کردن وسایل سنگین , ورزش سنگین به طور منظم , ترومای لگن , یائسگی , درد مزمن کمر , عطسه‌ی مکرر یا سرفه , یبوست مکرر.

روش های تنگ کردن واژن

شل شدن واژن یک روند طبیعی است، اما راه‌هایی برای تنگ نگه واژن وجود دارد. بسیاری از زنان برای تنگ کردن واژن انجام جراحی پلاستیک واژینال را انتخاب می‌کنند در حالی که این درمان می‌تواند خطرات برای سلامتی داشته باشد. برخی از روش‌های طبیعی وجود دارند که می‌توانند به شما کمک کنند تا واژن خود را در خانه‌تان تنگ کنید.
یک رژیم غذایی سالم داشته باشید.
روش‌های بهداشتی
کرم‌های گیاهی
هنگام داشتن رابطه‌ی جنسی، پاهای‌تان را به یکدیگر نزدیک نگه دارید.
یادتان باشد که همیشه لباس زیر پنبه‌ای بپوشید.
از اسپری‌های شیمیایی استفاده نکنید.
استفاده از ویتامین E:
ژل وی‌-تایت (V-Tight)
داروهای گیاهی
تمرینات ورزشی برای تنگ کردن واژن:
انگور فرنگی هندی یا آمله
گیاه دارویی توت مار
پیوراریا میریفیکا

اگر شما در جستجوی روش هایی برای تنگی واژن هستید احتمالا بسیاری از راه حل های دیوانه وار را دیده اید. شما ممکن است از تمرینات کگل، سایر کرم ها و لوسیون ها و یا حتی برنامه های تمرینی و رژیم غذایی که برای سفت کردن یک ولوا طراحی شده اند را شنیده باشید. این روش ها در کاهش گشادی واژینال موثرند. بعضی از آن ها، البته، بهتر و سریعتر از بقیه کار می کنند. رژیم های غذایی و تمرینات طراحی شده برای این هدف خاص دارای اثرات طولانی مدت هستند، اما ممکن است برای دستیابی به نتایج مدت طولانی طول بکشد. اگر صبور هستید و مداوم در حال دریافت درمان هستید آن ها در طول زمان کار ساز خواهد بود.