سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سایت تفریحی اس ام اس

صفحه خانگی پارسی یار درباره

آیا میدانید چطور می توانید با راهکارهای ساده دندان های تان را سف

    نظر

چطور می توانید با راهکارهای ساده دندان های تان را سفید کنید؟

اگر علاقه مندید که بدانید چطور می توانید با راهکارهای ساده دندان های تان را سفید کنید پس این مطلب را بخوانید:
اگر می خواهید که دندان های خود را به شیوه ای غیر از شیوه پزشکی سفید کنید، یا اینکه سفید کردن دندان هایتان را پس از جرم گیری حفظ کنید، برخی از نسخه ها و راه کارها در منزل توصیه می شود:

سفید کردن دندانها

راههای خانگی سفید کردن دندان

شستشو با سرکه سیب

سرکه سیب رقیق کمک می‌کند تا قدرت لکه بری هر خمیر دندانی بیشتر شود. سرکه سیب را رقیق کنید یعنی سه قسمت آب را به یک قسمت سرکه سیب اضافه کنید و سپس آن را با یک خمیر دندان کاملا طبیعی، مخلوط کنید و طبق معمول مسواک بزنید.

راههای سفید کردن دندان

جوش شیرین

دانشمندان معتقدند جوش شیرین و پراکسید هیدروژن (یا همان آب اکسیژنه) از قدیمی‌ترین سفیدکننده‌های دندان است که در هر خانه‌‌ای یافت می‌شود. در سال‌های بسیار دور، انسان متوجه شد که شستن دندان‌ها به‏وسیله پراکسید هیدروژن رقیق شده (البته برای چند ثانیه) در سفید شدن دندان‌ها بسیار تاثیرگذار است.
به‌گفته محققان، می‌توانیم با ترکیب کردن جوش شیرین و آب اکسیژنه خمیری درست کنیم که می‌تواند دندان‌های ما را سفیدتر از قبل کند. این روشی است که قدیمی‏ها برای تمیز کردن دندان‌های‌شان استفاده می‌کردند. تنها کافی است چند قطره آب اکسیژنه سه درصد را درون مقداری جوش شیرین ریخته و آنقدر هم بزنید تا مثل خمیر شود، سپس مانند یک خمیردندان معمولی از آن استفاده کنید.

پوست موز

یکی از سریعترین روش سفید کردن دندان : پوست موز سرشار از پتاسیوم، منیزیم، ننگنز و دیگر مواد معدنی است. این مواد معدنی در موز جذب مینای دندان ها می شوند و اثر سفیدکنندگی دارند. توصیه می شود که در هفته، دو بار پوسته داخلی موز را بر روی دندان های خود بکشید تا دندان ها را سفید کنند.

خمیر زغال چوب

زغال چوب فعال یکی از جدیدترین اصطلاحات پر سر و صدای امروزی است زیرا فواید سم زدایی دارد. معلوم شده که این ماده، یک راه حل خانگی عالی برای سفید کردن دندانها نیز می‌باشد. این دانه‌ها، بسیار متخلخل هستند و قبل از اینکه باکتری، دندانها را لکه کند به باکتری می‌چسبند.
زغال چوب را با مقدار کمی‌آب مخلوط کنید و به آرامی‌روی تمام سطوح دندانها بمالید. بگذارید این زغال چوب فعال بمدت 2دقیقه روی دندانهایتان بماند و سپس تا زمانیکه تمام زغال چوب از دندانها پاک شود، دهان را با آب بشویید.

 

راههای سفید کردن دندان

آبلیمو

روش دیگر استفاده از محافظ دهانی است که می‌توانید آن را از داروخانه تهیه کنید. بوکسورها برای محافظت از دندان‏های‌شان هنگام مسابقه از این وسیله استفاده می‌کنند. کافی است کمی جوش شیرین و آب‌لیمو را مخلوط کنید (اگر مخلوط خیلی قوام داشت، مقدار کمی آب اضافه کنید) سپس ترکیب به‏دست آمده را درون محافظ دهان بریزید و برای 10 تا 15 دقیقه در دهان خود قرار دهید، پس از شست‌وشوی دهان متوجه تاثیر این ترکیب خواهید شد. به جای استفاده از محافظ می‌توانید محلول را داخل دهان‌تان برای چند دقیقه نگه دارید تا به نتیجه دلخواه برسید.


خلاصه سریال جدید و زیبای ترکی ماکسیرا (Hayat Sarkisi)

    نظر

سریال جدید و زیبای ترکی ماکسیرا (Hayat Sarkisi)

خلاصه داستان سریال ماکسیرا :

در سریال بایرام و دوست عزیز تر از جانش صالح که در روستای ائشئکلار در اطراف مودانیا به دنیا آمده و بزرگ شدن ، برای اینکه خصومتی که بینشون هست ختم به خیر بشه ، بچه هاشون ملک و کریم را در سن کم به عقد هم در میارن و تا زمانی که بچه ها بزرگ شده و به سن ازدواج برسن در دو شهر متفاوت به زندگی خود ادامه میدهند . بایرام که صاحب دو تا بچه است اگرچه به همراه خانوادش در استانبول ساکن شده ، کار و بارش رو گسترش داده و صاحب ثروتی فراوان شده ، اما عهدی که بسته را فراموش نکرده . به همراه پسرش کریم به روستای ائشئکلار رفته و در خونه صالح رو که با دو تا دخترش هولیا و ملک زندگی میکنه ، میزنه .

سریال ماکسیرا

صالح هم به عهدش وفادار است و با آمدن بایرام به تصمیم ازدواج بچه هاشون قطعیت میبخشن . در حالیکه بچه های هر دو خانواده در طول این سال هایی که گذشته برای خودشان زندگی های متفاوتی بنا کرده و به طرف عشق های دیگری رفته اند . گر چه جوان ها بین خودشان در مورد این ازدواج اجباری صحبت کرده و تصمیماتی میگیرن و باعث میشود تا یک مقدار خیالشان راحت بشود ولی آن چیزی که اصلا حسابش رو نکرده اند نقشه های هولیا است که از خیلی وقت پیش به اجرا درآمده اند .

نکات جالب : حضور Burcu Biricik در این سریال است که قبلا در نقش هایی مانند کبری در سریال شرافت به ایفای نقش پرداخته است.

بازیگران سریال ماکسیرا

بورجو بیریجیک ( Burcu Biricik ) بازیگر نقش هولیا
بیرکان سوکولو ( Birkan Sokullu ) بازیگر نقش کریم
تایانچ آی آیدین ( Tayanç Ayayd?n ) بازیگر نقش حسین
اجم اوزکایا ( Ecem Özkaya ) بازیگر نقش ملک
احمد ممتاز تایلان ( Ahmet Mümtaz Taylan ) بازیگر نقش بایرام
سرای گوزلر ( Seray Gözler ) بازیگر نقش سهیلا
دنیز حمزه اوغلو ( Deniz Hamzao?lu ) بازیگر نقش کایا
پلین اوزتکین ( Pelin Öztekin ) بازیگر نقش زینب

عوامل و سازندگان سریال :

کارگردان : جم کارجی ( Cem Karc? )
نویسنده : ماهینور ارگون ( Mahinur Ergun )
آهنگساز : اگور آکیورک ( U?ur Akyürek )

سریال ماکسیرا


اعلام رنگ بنفش برای رنگ سال جدید 2018

رنگ بنفش رنگ سال 97

رنگ بنفش که به عنوان رنگ سال 2018 اعلام شده از رنگ های خوش ترکیب است که اکثرا با رنگ های سرد و گرم ست می شود البته می توان به پرطرفدارترین رنگ هایی که شما میتوانید رنگ بنفش را با آن ست کنید اشاره کرد رنگ نارنجی و سبز و صورتی می باشد.

بنفش
سنت رنگ سال، یک قانون نانوشته ویک رسم محبوب است که تمام مردم سراسر دنیا از آن استقبال می کنند و زندگی شان به نحو آگاهانه یا ناآگاهانه تحت شعاع آن قرار می گیرد. امسال هم طبق معمول با فرارسیدن سال نو میلادی، رنگ سال معرفی شد.

رنگ سال 2018 چیه؟رنگ سال چه رنگیه؟ این مانتو رو دیدی که رنگ مد سال 2018 چیست؟ آقا شما میدونید رنگ سال امسال چه رنگیه؟ ببخشید از این لباسه رنگ سال 2018 شو ندارید ؟شما هم حتما با این سوالات مواجه شدید این سوالات و خیلی از سوالات مشابه برای طرفداران مد و شیک پوشان همیشه مطرح بوده است.هر ساله در ابتدای سال رنگی به عنوان رنگ سوال معرفی می شود و ویترین مغازه ها معمولا براساس همان رنگ دیزاین می شود و شما هم وسایل زیادی رو به همون رنگ می بینید یا اینکه به دنبال لباس یا هروسیله ای با رنگ سال جدید هستید.اما اینکه چه کسی این رنگ ها رو انتخاب میکند و بین همه رواج می دهد شاید برای شما هم جای سوال باشد ! برای جواب به این پرسش باید این مطلب رو بیان کنم که موسسه پنتون در آمریکا هر ساله رنگی را به عنوان رنگ سال انتخاب میکند که این انتخاب از طریق نظر سنجی های مردمی و از بین رنگ های پیشنهادی موسسه پنتون صورت می گیرد

رنگ سال 2018 / رنگ سال 97 رنگ سال فاکتوری مهم است که هر سال اعلام می شود البته مهم برای افراد خوشتیپ و اهل مد می باشد. رنگ سال 2018 رنگ بنفش انتخاب شد. سایت پنتون رنگ سال را اعلام کرد.

رنگ بنفش

رنگ سال 97

رنگ بنفش از دید خارجی ها رنگ سلطنتی و با کلاس حساب می شود در دوران قدیم بنفش یک رنگ خیلی نایاب بود و فقط افراد معروف و ثروتمند و پادشاهان و خانواده های آنها می توانستند در خانه های خود استفاده کنند رنگ بنفس یک رنگ آرامش بخش است و شادی ایجاد می کند


اس ام س و عکس پروفایل زیبا برای شب یلدا سال 96

    نظر

شب یلدا بلندترین شب سال

متن تبریک شب یلدا و اس ام اس جدید برای شب یلدای سال 1396

شب یلدا یا شب چلّه بلندترین شب سال در نیم‌کره شمالی زمین است. این شب به زمان بین غروب آفتاب از 30 آذر (آخرین روز پاییز) تا طلوع آفتاب در اول ماه دی (نخستین روز زمستان) اطلاق می‌شود.

ایرانیان و بسیاری از دیگر اقوام این شب را با تزئین هندوانه شب یلدا و صفر آرایی جشن می‌گیرند. این شب در نیم‌کره شمالی با انقلاب زمستانی مصادف است و به همین دلیل از آن زمان به بعد طول روز بیش‌تر و طول شب کوتاه‌تر می‌شود. مراسم شب یلدا (شب چله) از طریق ایران به قلمرو رومیان راه یافت و جشن «ساتورن» خوانده می‌شد.

شب یلدا

عکس پروفایل شب یلدا

شب چله:

چهل روز از زمستان که آغاز آن برابر است با اول جَدی و هفتم دی ماه جلالی و بیست و دوم دسامبر فرنگی، و پایانش برابر است با شانزدهم بهمن ماه جلالی و سی ام ژانویه فرنگی که به آن چله بزرگ زمستان گویند.

در ایران مرکزی چله بزرگ زمستان از آغاز زمستان که برابر است با آغاز دی ماه شروع می شود و مدت آن چهل روز است. و چله کوچک زمستان از شب دهم بهمن ماه تا پایان بهمن ماه که مدت آن بیست روز است.

چله بزرگ:

چهل روز از موسم زمستان که آغاز آن مطابق اول جَدی و هفتم دی ماه جلالی و بیست و دوم دسامبر فرانسوی و پایانش شانزدهم بهمن ماه جلالی و سی ام ژانویه فرانسوی است.

چله کوچک:

بیست روز از فصل زمستان که آغاز آن از هفدهم بهمن ماه جلالی شروع می شود و در پنجم اسفند ماه پایان می یابد. چله زمستان همان چله بزرگ است و گاه در تداول عامه کنایه از سرمای سخت باشد: چله زمستون.

اس ام اس های خنده دار شب یلدا

شما را گر شب یلدا بلنده
مرا لیست طلبکارا بلنده
ولی هندونه ام در شام یلدا
سفیدیّش بود چون شیر گاوا
انارم ترش و گردوهام پوچه
وچشمان زنم افسوس لوچه
بود آجیل تلخ و سیب ها کال
وقطعا می شود وارونه ام فال

شب یلدا شب بزم و سرور است
شبی طولانی و غمها بدور است
شباهنگام تا وقت سحرگاه
بساط خنده و شادی چه جوراست
یلدا مبارک

شب یلدا و وصف بی مثالش
خداوندا مخواه هرگز زوالش
شب یلدا فراتر از همه شب
نبینم هیچ کس افتاده در تب
شب یلدا زحزن و غم مبراست
شب یلدا مبارک

شب یلدا همیشه جاودانی است
زمستان را بهارزندگانی است
شب یلدا شب فر و کیان است
نشان ازسنت ایرانیان است
یلدا مبارک

یلداست بگذاریم هر چه تاریکی هست
هرچه سرما و خستگی هست تا سحر از وجودمان رخت بربندد
امشب بیداری را پاس داریم تا فردایی روشن
راهی دراز باقیست شب یلدا مبارک!

شب یلدا شد و میلاد خوش ایزد مهر
زایش نور از این ظلمت تاریک سپهر
شب یلدا شد و بر سفره دل باده عشق
رخ معشوقه و مدهوشی دلداه عشق
شب یلدایتان پرستاره و پرخاطره باد

چون تیر رها گشتـه ز چلّـه شده ایم
مهمان شمــا در شب چلّـه شده ایم
از برکت ایـن سفــره ی الــوان شما
تا خرخره خورده چاق و چلّـه شده ایم

شادیتون 100 شب یلدا
دلتون قد یه دریا
توی این شبای سرما
یادتون همیشه با ما
شب یلدا مبارک


تعیین جنسیت جنین به روش قدیمی بدون نیاز به سونوگرافی

    نظر

تعیین جنسیت جنین بدون نیاز به سونوگرافی

تشخیص جنسیت بچه از گذشته ها برای والدین و اطرافیان جذاب بوده است. در گذشته با توجه به اینکه علم به اندازه ایی پیشرفت نکرده بود که دستگاه هایی مانند سونو وجود داشته باشند، مردم با استفاده از تکنیک هایی تعیین جنسیت جنین را تعیین می کردند.

جنین

تعیین جنسیت جنین بدون نیاز به سونوگرافی در سراسر دنیا به روش های مختلفی انجام می شود. اینکه این روش ها از نظر علمی چقدر صحت دارند, هنوز اثبات نشده است و نیاز به آزمایش ها و بررسی های بیشتری است.

 

تعیین جنسیت جنین پسر

_ تغییرات در سلامتی

در بارداری جنین پسر، مادران معمولا حالت تهوع و مشکلات صبحگاهی را در سه ماه اول بارداری تجربه نمی کنند. همچنین مادر سردردهای مکرر را تجربه می کند.

همچنین در قبل از بارداری جنین پسر, می توان تمایز بین دست ها و پاها را کشف کرد. در دوران بارداری احساس سردی در پاها وجود دارد و در دست ها احساس خشکی ایجاد می شود.

آزمون رنگ ادرار یکی دیگر از راه های تشخیص جنسیت جنین می باشد به این صورت که اگر رنگ ادرار زرد باشد، جنین پسر است.

_ روند غذایی

یکی دیگر از علائم برای تشخیص جنین پسر، علاقه ناخود آگاه مادر باردار به تغذیه مواد شور و ترش است. بنابراین این مادران اغلب تمایل به مصرف مواد غذایی حاوی پروتئین گیاهی مانند گوشت و پنیر را دارند.

_ تغییرات جسمی

از نظر ظاهری نیز می تواند جنسیت جنین را در بارداری تعیین کرد. در دوران بارداری اگر جنین پسر باشد، مادر بار اضافی را ابتدا در جلو و بعد اطراف شکم احساس خواهد کرد. این در حالی است که با سپری شدن از زمان بارداری، حاله اطراف پستان مادر، تیره تر می شود.

_ تعداد ضربان قلب

یکی دیگر از روش های تعیین جنسیت جنین، شمارش ضربان قلب است. در مادرانی که جنین پسر باردار هستند، ضربان قلب جنین 140 ضربه در دقیقه است.

جنین

تعیین جنسیت جنین دختر

_تغییرات در سلامتی

در بارداری جنین دختر، بدن مادران معمولا افت می کند، به همین دلیل در صبح گاه اغلب آن ها احساس بیماری دارند. حالت تهوع و مشکلاتی از این قبیل برای مادران با جنین دختر اغلب زیاد است. همچنین مادر در دوران بارداری جنین دختر، از لحاظ روانی دچار بی ثباتی عاطفی می شوند.

تغییر در رنگ ادرار به کندی در مادران باردار با جنین دختر، اتفاق می افتد.

_ تغییرات فیزیکی

اگر جنین دختر باشد، مادر احساس می کند که شکم و باسن او بزرگ تر شده و پستان چپ نسبت به پستان راست نیز بزرگتر است.

همچنین در بارداری جنین دختر، تغییرات در موها نیز قابل مشاهده است به طوری که مادر احساس می کند موهایش کم شده است.

_ روند غذایی

مادران باردار جنین دختر، اغلب تمایل به خوردن غذاها و میوه های شیرین دارند.

_ تعداد ضربان قلب

از نظر ضربان قلب، قلب جنین دختر سریع تر از پسر می زد به طوری که در هر دقیقه بیش از 140 بار می زند.

علاوه بر موارد بیان شده، برخی شیوه های سنتی در تعیین جنسیت جنین وجود دارند که هنوز از نظر علمی اثبات نشده اند و در سراسر جهان این روش ها متفاوت است.

در مجله اینترنتی بیشتر بخوانید